piątek, 19 października 2012

z nikonem za pan brat

Ostatnie dni spędzam na obcowaniu z lustrzanką, robię zdjęcia, poznaję tajniki fotografii, przekopuję strony internetowe i fora o tej tematyce i powiem Wam, że zaczynam się w to coraz bardziej wkręcać :) A wiecie, że karta którą kupiłam do mojego Nikona jest uszkodzona? ;/ nie wiem czy mam ją reklamować czy nie.. Przełożyłam więc starą kartę z poprzedniego aparatu..  No cóż w życiu przeważnie pod górkę..
Dostałam dziś też pierwszą jedynkę z języka polskiego w liceum.. Cóż nawet 'najlepszym' się zdarza jak to mówią..  Jutro wybieram się na zakupy, muszę kupić buty na chłodniejsze dni.. Odwiedzę również fotografa, trzeba w końcu zrobić zdjęcia do dowodu :) A w niedzielę mam nadzieję, że pogoda będzie piękna i pozwoli zrobić mi piękne zdjęcia :) Miłego weekendu życzę!



5 komentarzy:

  1. zareklamuj kartę. w koncu kupilas taką, ktora miala byc dobra :) z checia obczaje efekty lustrzanki ;d sama mam sony cyfrowy z opcjami lustrzanki, ale wiadomo, ze jest to ograniczone pole :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę że się tym pasjonujesz - może doradzisz jaki program do obróbki graficznej ? potrzebny do korekty zdjęć twarzy i od razu piszę - legalny i darmowy

    OdpowiedzUsuń
  3. reklamuj, bo tylko zmarnujesz pieniądze ;) ja na początku też się tak zachwycałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się w kolorze Twoich włosów! Piękny!

    Jeżeli masz ochotę zapraszam na

    www.blondineczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...