wtorek, 9 października 2012

urodzinowe prezenty

Ten post miał ukazać się wczoraj, jednak nie dałam rady się do Was odezwać.. Popołudnie spędziłam na lataniu po media marktach, euro agd czy agd i rtv.. Upatrzyłam sobie już model wymarzonego aparatu, i jest tu i dziwno nie słynny Nikon ale Canon :) A dokładniej model 1100D  :) Z jego kupnem wstrzymam się jeszcze kilka tygodni... Poczekam może na jakąś promocję czy dobrą ofertę. Z wydaniem tak dużej sumy nie ma co się śpieszyć, lepiej przemyśleć i przeanalizować to po setki razy niż później przysłowiowo pluć sobie w brodę :) A teraz przejdźmy do prezentów, co takiego otrzymałam? Depilator firmy Braun, 2 komplety biżuterii, komplet szkatułek, kolczyki, duuuuży kubek (w sam raz na jesienne, długie wieczory!), wino oraz słodkości :) Teraz muszę zająć się sprawą wyrobienia dowodu.. i zabrać się za ostre przygotowania do matury, bo niestety stoję non stop w miejscu, a czas za to płynie dziesięć razy szybciej. Muszę kupić buty na zimę, wpłacić zaliczkę na bal studniówkowy, uzupełnić kosmetyczne braki.. Złożyć zamówienie z Avonu.. Myślę o zakupie nowej torebki, którą widziałam w katalogu, ale boję się jaka będzie jej jakość.. Mam masę spraw tak na prawdę na głowie.. Do tego tysiące postanowień, w końcu dorosłość do czegoś zobowiązuje.. Ale to już może w następnym poście żeby mi tu post tasiemiec nie wyszedł, bo komu będzie chciało się to czytać? :D Pozdrawiam i dziękuję za każdy komentarz, każde wejście na mojego bloga i obserwację! Dziękuję! :*




10 komentarzy:

  1. ten drugi komplet biżuterii jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to od chłopaka :) pięknie się prezentuje :)

      Usuń
  2. Ależ biżuterii dostałaś:)A RAFAELLO - Kocham:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako sroka zauważyłam od razu kolczyki na wcześniejszym zdjęciu :)
    Co do torebek Avon to odradzam - nie mam pojęcia czy tylko wybrany przeze mnie model był taki, ale słaby jakościowo i naprawdę żałowałam, że nie zainwestowałam w coś innego.
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z chęcią przygarnęłabym tą biżuterię! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. piękne prezenty mam bardzo podobny komplet do tego drugiego :) kolczyki identyczne tylko naszyjnik inny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :)
    Zauważyłam że dużo bloggerek ma urodziny w październiku :D
    To fajnie, bo i ja do nich należę :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...