niedziela, 28 października 2012

niedzielne ' nudzi mi się '

Heeeeeeej wszystkim! Niestety nastał niedzielny wieczór co za tym idzie.. jutro znów poniedziałek.. pocieszam się faktem, iż tylko do środy siedzę w szkolę :) Korzystając z niedzielnego lenistwa i odrobiny czasu (chociaż powinnam teraz ślęczeć nad czytaniem lektury lub robić arkusze maturalne) złapałam aparat i porobiłam kilka zdjęć, co z tego wyszło możecie zobaczyć poniżej, czyli głupie miny i lusterko :D A co! Bądźmy wyluzowani, zróbmy czasem coś szalonego, cieszmy się młodością i żyjmy, żyjmy moi drodzy!
Chcę Wam ogromnie podziękować za wszystkie odwiedziny, za każdy komentarz i ciepłe słowo :)  Życzę Wam miłego niedzielnego wieczoru i dużej ilości energii na nadchodzący tydzień, ściskam mocno! :)))



18 komentarzy:

  1. łdna jesteś! ^^ ja też zawsze w niedziele sie nudze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) a ja podczas roku szkolnego niedzielę i tak jakoś lubię :)

      Usuń
  2. Jak uroczo :-) Minka na ostatnim zdjęciu wygląda rewelacyjnie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) minki to ja czasem stroję niesłychane :D i najgorsze jest to, że czasem robię to niekontrolowanie ;p

      Usuń
    2. To nie jest najgorsze - to jest właśnie najfajniejsze :-)

      Usuń
  3. ja również w niedziele nie mam do roboty nic, z wyjątkiem mnóstwa nauki. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nauka.. zawsze coś trzeba zrobić, przeczytać.. przypomnieć.. szkolne obowiązki przez pół życia ;p

      Usuń
  4. masz świetne włosy ;)
    chciałabym się nudzić, a mam kurczę tyle obowiązków dziś ;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję bardzo :) ale moje końcówki są bardzo zniszczone mimo, że niedawno je obcinałam.. taki mały mam problem z moimi włosami niestety..

      Usuń
  5. w niedzielę to ja zawsze coś sobie na ostatnią chwilę przypominam, że na ćwiczenia trzeba coś zrobić:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba większość uczących się osób tak ma :D

      Usuń
  6. Ahh to błogie lenistwo ;D A od jutra znów zapierdziel... ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale tylko 3 dni, a teraz to właściwie już 2 :))

      Usuń
  7. Chyba naprawdę ci się nudzi. :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...