sobota, 27 października 2012

nad życie

Samotny sobotni wieczór postanowiłam umilić sobie filmem, wybór padł na ' Nad życie' i to niesamowite ile łez ze mnie wyciągnął jednocześnie dając mi nieopisanego kopa energii! Agata Mróz to kobieta, którą warto naśladować, pokazała swoją siłę, pokazała, że prawdziwe szczęście tkwi w miłości.. To niesamowite jak mnie zainspirowała..  Mam ochotę włączyć ten film po raz drugi.. obejrzeć i przeżyć te emocje jeszcze raz...
Zostawiam Was z najaktualniejszym zdjęciem jakie mam - z dnia wczorajszego :) Życzę miłego wieczoru, i jeśli któraś z Was nie oglądała jeszcze ' Nad życie ' to polecam, na prawdę polecam!




10 komentarzy:

  1. jeszcze nie oglądałam tego filmu :)
    Jak zwykle piękna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zobacz ten film koniecznie! i dziękuję za ciepłe słowo :*

      Usuń
  2. Nie obejrzałam, ale zbieram się do tego ciągle ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czas najwyższy znaleźć chwilę i obejrzeć - godny polecenia :)

      Usuń
  3. nie ogladałam tego filmu ;). ale urocze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również nie oglądałam tego filmu, powiem szczerze, że o nim zapomniałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zbierałam się do niego od dłuższego czasu, najpierw chciałam iść do kina ale niestety nie udało mi się to, a później czekałam aż pojawi się w sieci.. :)

      Usuń
  5. ostatnio szukałam fajnych filmów do obejrzenia. Ten muszę dopisać do mojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...