poniedziałek, 15 października 2012

muzyka umila mi wieczór

Umilam sobie wieczór dobrą muzyką, cały dzień nie robiłam nic oprócz przekopywania internetu i zagłębianiu się w teoretycznej, podstawowej wiedzy o lustrzankach.. Nikon 3000d wydaje się być idealny na rozpoczęcie przygody z fotografią...  Może jesteśmy sobie przeznaczeni? :))
Dziś otrzymałam list od lubego, co za romantyzm! Ludzie kilkanaście lat temu komunikowali się tylko drogą listową, i czy wyobrażacie sobie jakie emocje towarzyszyły oczekiwaniu na list? :) To było coś!


2 komentarze:

  1. Mój Luby romantyczny nie jest, ale wynagradza mi to w inny sposób :)
    A piosenka fajna, ja ostatnio choruję na Celtic Woman :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...