piątek, 5 października 2012

kolejne zakupy, tym razem Avon

Cześć! Pierwsze październikowe już poczyniłam (patrz poprzedni post) a dwa dni temu odebrałam swoje zamówienie z Avonu. Czy lubię ich kosmetyki? Powiem tak lubię, choć nie jestem jakąś ich super wielbicielką. Jak w każdej firmie są hity i buble. Zupełnie nie rozumiem osób, które mają wręcz uczulenie na samo słowo Avon. Tym razem zamówiłam dwa kosmetyki i szczotkę. Nowy katalog również mnie zaciekawił, wygląda na to, że znów zamówię kilka 'bardzo przydatnych' rzeczy. Ciągnie mnie też do torebki, podoba mi się fason, ale niestety wykonanie w stosunku do ceny wygląda marnie, oj bardzo marnie.

Teraz trochę z innej i już niekosmetycznej oraz niezakupowej beczki. Jutro staję się pełnoletnia, czyży nowy okres w życiu? Wieczorem świętuję w gronie przyjaciół ( bo na nich zawsze można liczyć!). Nie ma co się przejmować tymi, który ładnie się do Ciebie uśmiechają, a tak na prawdę cieszą się z Twoich porażek, nie warto! :) Tak więc pragnę życzyć Wam i sobie abyśmy byli szczęśliwi! Abyśmy umieli być szczęśliwi mimo wszystko!

Ps. mam nowy kolor włosów, rudy powrócił! :))

1. Żel pod prysznic Avon - 15,99
2. Szczotka do włosów - 9,99
3.Szampon Kwiat Wiśni - 6,99



7 komentarzy:

  1. dokładnie, nie rozumiem jak niektóre osoby się uprzedzają do firmy po zastosowaniu zaledwie kilku kosmetyków, już nie wspomnie, że są tacy, co wydają ocenę firmę po jednym kosmetyku.. ja tam mam swoje ulubieńce z avonu, a także kilka zupełnych bubli, ale to normalne ;) ładny masz kolor włosków teraz

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja Droga,
    Wszystkiego Naj, Naj, Naj - sama najlepiej wiesz czego chcesz i oby ci się spełniło.
    ( Boszsz, jakaż ja jestem stara!)
    Ten szampon z Avonu jest OK, ale tylko ok, z żeli się wyleczyłam, bo na dłuższą metę przesuszają skórę

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam tusz z Avonu Supershock! :)
    Oj staruszko nasza kochana, z życzeniami wstrzymam się do jutra ;* miłego wieczoru! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja lubie kosmetyki z avonu i wiem, ze ten zel mozna czesto dostac w promocji dlatego w takiej cenie wydaje sie dosc drogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Eh... nie lubię tej szczotki bo do moich grubych włosów się nie nadaje (ciągnie i wyrywa włosy) ale może dla twoich będzie dobra :)
    A jeśli chodzi o firmę Avon- ja lubię co niektóre z ich produktów, ogólnie nie zawiodłam się jak na razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Produktów z Avonu nie miałam już chyba milion lat a pamiętam, że kiedyś bardzo je lubiłam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...