niedziela, 21 października 2012

jesień, piękna jesień!

Heeeeeeeeej wszystkim, mam tyle zdjęć i tyle do pokazania, że nie wiem kiedy to wszystko ogarnę.. Choruję na brak czasu, doba zaczęła być dla mnie za krótka! Chodzę spać późno, wstaję wcześnie, na nogi stawia mnie kawa, ostatnio straciłam apetyt i ogólnie to czas leci jak szalony! Mam pozytywnie naładowane baterie na ten tydzień, weekend w Kielcach był piękny! Śliczna jesienna pogoda, piękne październikowe słoneczko i mooorze żółtych liści, czego chcieć więcej? Chyba tylko tego żeby czas stanął w miejscu.. Bo przecież jutro znowu poniedziałek.. 
Uciekam pakować się na jutro, obrabiać zdjęcia (bo dziś zrobiłam prawie 400 w jedno popołudnie!), szukać inspiracji i cieszyć się ostatnimi minutami tego weekendu :) Zostawiam Was z zajawką zdjęć z dnia dzisiejszego :)



12 komentarzy:

  1. ależ cudowne, takie jesienne, ciepłe <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. niestety.. cóż piękna, złocista jesień dobiega pewnie końca.. teraz czas na wiatry, deszcze a może nawet pierwszy śnieg? no zobaczymy, oby 'im' się nie sprawdziło! :)

      Usuń
  3. Dziękuję Ci bardzo za odpowiedź , ja właśnie korzystam z Photoscape już jakiś czas tylko brak w mi w nim funkcji wydobycia koloru cieni na powiekach tzn. można wyostrzyć ale jednocześnie wyostrzy mi też całą twarz i wszystkie jej niedoskonałości , ale poza tym to jego funkcje są bardzo przydatne .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma za co, swojego czasu bawiłam się też Photoshopem, ale to zdecydowanie program nie dla mnie ;p

      Usuń
  4. Masz racje, jesień w tym roku w Kielcach jest wyjątkowo piękna. Czekam na więcej zdjęć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia Karolinko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...