poniedziałek, 1 października 2012

Hebe w Kielcach

W piątek otwarto w Kielcach pierwszą drogerię Hebe, dziś będąc w pobliżu nie mogłam tam nie zajrzeć :) Dla mnie bomba! Drogeria jest dobrze 'urządzona', wszystko jest w idealnym porządku, i przede wszystkim mogę wreszcie kupić kosmetyki marek, które wcześniej były dla mnie nieosiągalne :) Z racji tego, że mam szczytny cel i marzenie jakim jest zakup nowego aparatu tj. lustrzanki wyszłam z drogerii  uboższa tylko o 30zł  (albo i aż ;p ). A kupiłam : farbę Joanny w odcieniu płomienna iskra, lakier Wella oraz peeling gruboziarnisty Lirene. Przed chwila użyłam peelingu po raz pierwszy i muszę powiedzieć, że zrobił dobre pierwsze wrażenie :) Coś czuję, że będę stałą klientką Hebe :) A kiedy odbiorę dowód wyrobię sobie tam kartę! :)


8 komentarzy:

  1. Muszę zajrzeć do tego Hebe u nas ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja za to zbieram na ciuchy, bo sporo schudłam i nie mam w czym chodzić.
    A z drogerii ostatnio wyszłam uboższa o tylko 20 zł i kupiłam na prawdę tylko to, co było mi potrzebne - dwufazówkę z Bielendy, chusteczkę samoopalającą z Dax-a i antyperspirant.

    OdpowiedzUsuń
  3. ta farba ma genialny kolor! i nazwe! no mnie tez czekaja takie zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tylko czekam na Hebe u mnie w okolicy, ale tak czekam i czekam i chyba się nie doczekam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciągle słyszę Hebe, Hebe i dopiero teraz weszłam na stronę i sprawdziłam, że nawet niedaleko mam do najbliższej drogerii Hebe :P Wow! Odwiedzę ją niebawem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z Astorem jestem za pan brat! :) Co do Glamour to niestety tak jak pisałaś - zbyt dużo nie poczytałam, z każdym miesiącem coraz mniej treści...
    Miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej :D
    Co do tego Avonu- jestem z Poznania, a ty jak widzę z Kielc, więc myślę że współpraca byłaby trudna :( Z resztą jak na razie i tak muszę czekać do 10 na pieniądze.
    A co do notki- U mnie w Poznaniu jeszcze nie otwarto takiej drogerii. Czekam tylko niecierpliwe aż to zrobią :) Na prawdę jest taka dobra? Bo wydaje mi się że te produkty które pokazałaś można dostać w każdej drogerii :)
    Co do farby- moja mama używa, i jest zadowolona.
    Pozdrawiam i obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powyższy komentarz napisałam ja, tylko z innego konta na google. :)
      (www.magiczna-kosmetyczka.blogspot.com )

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...