poniedziałek, 29 października 2012

buty na zimę

W weekend zima zaskoczyła nas wszystkich tak więc trzeba było wyjąć ciepłe swetry, kurtki, czapki oraz rękawiczki, zimowe obuwie.. Swoje buciki na zimę kupiłam tydzień temu, miały już swój debiut na nogach i mogę na razie powiedzieć, że są ciepłe, wygodne i bardzo dobrze prezentują się na nodze.. Mam nadzieję, że wytrzymają całą zimę oraz, że nie będą przemakały.. Kupiłam je w prywatnym sklepie  obuwniczym za niecałe 100zł. Jestem zadowolona z zakupu :)


12 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. pewnie, że tak! :) w końcu zimą przy -15 stopy marzną niesłychanie, musi je coś grzać :) a buciki mają milutkie futerko, zakochałam się w nich :)

      Usuń
  2. wygladają na warte swojej ceny, z chęcią bym takie nosiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rzeczywiście są solidnie zrobione :)

      Usuń
  3. marzą mi się skórzane workery

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie czarne botki na obcasie z ćwiekami <3

      Usuń
  4. Mam coś podobnego i na dziś były idealne, przy tej ilości śniegu padającego na dworze :-) Podobają mi się :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne. Mam nadzieję, że wygodne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Great post! I'm your new Follower! :) I hope you visit my blog sometimes.. Thank you!
    Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...