środa, 10 października 2012

a w jesienne wieczory czytaj!

Jesienne wieczory mają w sobie jakąś magię, herbata smakuje inaczej, muzyka ma inne brzmienie, a film bardziej wciąga.. Ja jesienią stawiam na dużą porcję herbaty, kakaa, kisielu oraz dobry film ii książkę.. Ta jesień niestety wygląda troszkę inaczej, ponieważ muszę dobrze przygotować się do matury.. Dobre romansidło czy kryminał zamieniam na lekturę, film na repetytoria z wiedzy o społeczeństwie, aaa herbaty piję za to dwa razy więcej! :)) Pomagam sobie też czekoladą, ptasim mleczkiem czy innymi rozpieszczającymi podniebienie smakołykami i słodkościami :) Dzisiejsze popołudnie spędziłam na nauce historii, bo jutro mam sprawdzian.. Mam nadzieję, że tragedii nie będzie :) A wieczorem, po kąpieli muszę przeczytać co najmniej 50stron 'Granicy'. Wcześniej czytałam 'Przedwiośnie' i o ile ta pozycja wciągnęła mnie, zainteresowała i czytałam z wielkim zaciekawieniem, to 'Granica' w ogóle do mnie nie przemawia i męczę się z nią niemiłosiernie.

A więc podsumowując motto na dziś: jesienią stawiaj na książkę!

Z mojej strony polecam tę pozycję, kobiety na pewno zainteresuje - ja przeczytałam jednym tchem :)



8 komentarzy:

  1. ja już sobie zrobiłam listę, książek do przeczytania i czeka na mnie 11 pozycji! ;o nie wiedziałam, że aż tyle chcę przeczytać, a 8 mam już za sobą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja muszę czytać swoje książki z programowania bo teraz na studiach ostro cisną :D

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. a ja Granice dobrze wspominam:)
    ogólnie nie przepadam za jesienią, ale właśnie wieczory w ciepłym domu przy herbacie, książce lub filmie to jest to:)

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja nie lubię lektur :) jestem w trakcie czytania "wpadki" na zmianę z IV częścią Dziadów :D herbatka w jesienne wieczory to jest to co Ania lubi najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja jestem z niego bardzo zadowolona, spełnia moje wymagania w 100% i sprawdza się jak na razie w każdej sytuacji fotograficznej :) ja mogę szczerze polecić!

    ja wlasnie kupilam jej ksiazke :D

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam tą książkę, czytałam dwa razy xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam kiedyś czytała książki tej autorki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...