niedziela, 7 października 2012

18 lat minęło jak jeden dzień!

Heeeeeej wszystkim! Dopiero dochodzę do siebie po wczorajszej osiemnastce, poszłam spać po 5.. i spałam w sumie może z 2 godziny :D Jakoś żyję, ale najważniejsze jest to, że impreza się udała :) Znowu mam odciski od tańczenia, zauważyłam, że to powoli wchodzi już w nawyk, iż po każdej imprezie Karolina musi mieć odciski, ale co trzeba się bawić a nie zamulać! Ciało ruszać! :) Zostawiam Was z garstką zdjęć z imprezy :) A jutro pokażę Wam jakie prezenty otrzymałam od przyjaciół :) Pozdrawiam serdecznie! Buziaki!



5 komentarzy:

  1. Karolinko życzę Ci samych słonecznych dni, dużo zdrówka i miłości, która jest najważniejsza :) spełnienia najskrytszych i najdrobniejszych i tych nieco większych marzeń! ;***
    ściskam Ania :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuuuuuuuję ślicznie Aniu :*:*:*

      Usuń
  2. Wszystkiego najlepszego Słońce! Aby wszystko było jak najlepsze :)

    Moja była z pół roku temu, a już prawie że wyleciało mi z głowy że taki incydent miał w ogóle miejsce... ;P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...