poniedziałek, 10 września 2012

zapalenie nerek

Obiecałam Wam post z kosmetycznymi zakupami, które poczyniłam w ostatnich dniach wakacji, ale niestety dopadła mnie choroba. W sobotę rano zaczęły boleć mnie plecy w okolicach nerek, pomyślałam, że to pewnie chwilowy ból i zaraz przejdzie..  nie przeszło.. W nocy z soboty na niedzielę nie spałam, bo ból był nie do zniesienia, w niedzielę rano pojechałam na pogotowie gdzie nawet mnie nie zbadano i odrazu stwierdzono, że to pewnie uraz mięśnia i samo przejdzie,  a gdy poprosiłam chociaż o zwolnienie z wf (bo nie mogłam się w ogóle ruszać taki miałam ból ) wyśmiano mnie i powiedziano, że nienormalna jestem i takie rzeczy powinno się próbować rozćwiczyć.. Ból nie przechodził, a wręcz się nasilał, pojechałam dziś do swojego lekarza wyjąc i płacząc z bólu po zbadaniu mnie okazało się, że mam odmiedniczkowe zapalenie nerek... Od razu dano mi zastrzyk przeciwbólowy żebym nie cierpiała, to jest przeogromny ból! Teraz już jest ze mną lepiej, mam nadzieję, że lekarstwa szybko zaczną działać i ta noc będzie dla mnie spokojna. Kolejnym problemem dla mnie jest to, że podano dziś w mojej szkole tematy maturalne na ustny polski i mam już upatrzony jeden a do końca tyg. nie mogę wyjść z łózka! Jak wiadomo przy wyborze tematów panuje zasada kto pierwszy ten lepszy.. Więc nie wiem jaki temat mi zostanie ;/ Jestem trochę załamana....

3 komentarze:

  1. Jak czytam coś takiego to mi się nóż w kieszeni otwiera na tą polską służę zdrowia! Życzę szybkiego powrotu do zdrowia, a o zaklepanie tematu poproś jakąś koleżankę :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety u mnie w szkole każdy osobiście musi podpisać się na liście pod wybranym tematem.. więc w sumie to muszę tylko liczyć na szczęście, że po powrocie do szkoły zostanie mi coś przystępnego.. Dziękuję bardzo za komentarz i ciepłe słowo :) Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Współczuje, kiedyś miałam chore nerki i strasznie mnie bolały ;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...