sobota, 29 września 2012

śniadanie

Jem śniadanie, przeciągam się jeszcze po błogim śnie i mam w sobie energię na tą sobotę! Chyba dawno już takiej nie miałam :) Wczorajszy wieczór mimo tego, że spędzony w domu i przed komputerem był bardzo pozytywny! Rozmowy z niektórymi ludźmi potrafią zmienić wszystko :) Bo to jak widzisz świat zależy od tego jak na niego patrzysz, a jak! :) Życzę Wam miłego dnia, a ja zabieram się za sobotnie sprzątanie mieszkania.. dziś niestety całe sprzątnie na mojej głowie, a do tego gotowanie obiadu..  Im wcześniej zacznę, tym wcześniej skończę :)


1 komentarz:

  1. Ciągnie mnie i na markę Canon jak i Nikon. Planuję poświęcić na nią z jakieś 1700złotych maksymalnie, ponieważ nie chcę na razie inwestować w sprzecior o kilkutysięcznej wartości, bo nie mam pewności czy go nie rzucę w kąt niedługo ;) Ale tak stuprocentowo zdecydowana jeszcze nie jestem jednak :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...