piątek, 7 września 2012

pierwszy tydzień szkoły za nami..

Cześć i czołem :) Jak to szybko minęło, już pierwszy tydzień szkoły za nami :) Jestem jak na razie pozytywnie do wszystkiego nastawiona, za miesiąc moja osiemnastka :) Osz kurcze, można powiedzieć iż jestem dorosłą kobietą :D Mam humor, tak mam dziś dobry humor :) Chciałam Wam pokazać jakie kosmetyczne zakupy poczyniłam we Wrocławiu, ale nie mogę się zebrać do zrobienia kilku zdjęć, może jutro znajdę na to chwilę pomiędzy sobotnim sprzątaniem a czytaniem Przedwiośnia? Ogólnie moje drogie piękne panie mam postanowienie, że w miesiącu jakim jest wrzesień nie będę kupowała kosmetyków i dobrze mi to idzie :) Nie kupiłam jak na razie nic kosmetycznego :) Trzeba korzystać w tym miesiącu z tego co mam w łazience i kosmetyczce, szafkach i szufladach, a co! :) Poza tym zbliża się wielkimi krokami Dzień Chłopaka, dziewczyny co mogę kupić swojemu mężczyźnie? Kompletnie pomysłu mi brak.. Zaznaczam iż perfumy i T-shirt i koszula odpadają, bo dostał już w niedługim okresie.. Liczę na Wasze rady! Postaram się odezwać jutro, całuję mocno :* Pozdrawiam i zabieram się za przeglądanie moich ulubionych blogów, niekoniecznie czysto kosmetycznych, Anna Antonia i Patrycja Mencel - zaglądam do Was każdego dnia! Coś ostatnio tak jak ja 'zawalacie' blogowanie, czekam na Wasze nowe posty!
zdjęcie z wrocławskiego ZOO

2 komentarze:

  1. Buty są tak niesamowite na żywo i tak wygodne, że do teraz mam ciarki na myśl o nich, a pieprzony zakupoholizm daje się we znaki :P. Szkołę zaczynam właśnie od jutra, zobaczymy jak to będzie:)

    Co do "wstrzemięźliwości" od kosmetycznych nowinek trzymam kciuki - jakoś nigdy w tych sprawach słowa nie mogę sobie dotrzymać;)

    OdpowiedzUsuń
  2. przepraszam, że ostatnio z moim blogowaniem słabo, ale szkoła się zaczęła i planowałam sobie rok szkolny, żeby takich problemów jak ostatnio nie mieć ;D miło mi, że do mnie zaglądasz :* Ja do Ciebie również! ;)
    O nie, przypomniałaś mi o lekturach. "Mistrz i Małgorzata" zapraszają.
    Co do prezentu to dziewczyna z bloga One Little Smile miała ciekawy pomysł na prezent dla faceta :D http://za-wysoko.blogspot.com/2011/09/o-kuponach-miosci-czyli-mae-diy.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...