wtorek, 11 września 2012

ostatnie kosmetyczne zakupy

Nareszcie się zebrałam żeby pokazać Wam moje kosmetyczne zakupy poczynione w ostatnich dniach wakacji :) Bez zbędnego 'gadania' przedstawiam Wam moich nowych gości w kosmetyczce :)
1. Masło do ciała Bielenda - 16zł
2. Dwufazowy płyn do demakijażu - 3,99zł
3. Odżywka do włosów Naturia 4zł
4. Tonik ogórkowy - 6zł
5. Pomadka ochronna Gracja - 5zł
6. Tusz do rzęs Avon Super Drama - 16,99

7. Krem do stóp - 6,99zł
8. Dwufazowy olejek nawilżający - 12,99zł



A wrześniowy odwyk kosmetyczny nadal przebiega pomyślnie, oby tak dalej :) A październikowe kosmetyczne zakupy mogę zacząć już planować ;p Mam chrapkę na podkład matujący Under Twenty, o którym ostatnio czytałam dużo pozytywnych recenzji :)

ps. stan mojego zdrowia praktycznie bez zmian, zmagam się z silnym bólem nerek i 39 stopniową gorączką..

10 komentarzy:

  1. Szybkiego powrotu do zdrowia w takim razie :)
    Jestem ciekawa tego toniku ogórkowego z ziaji, mój się obecny kończy więc może bym się skusiła :D Polecasz ? :))

    http://linde-lo.blogspot.com/ -Moda w moim stylu :)
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak najbardziej polecam, zawsze wracam do ogórkowego toniku, dla mnie najlepszy :)

      Usuń
  2. nigdy nie mogę trafić na te małe odżywki z Joanny ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie w mieście też ich nie ma, dopiero podczas wakacyjnego wyjazdu do Wrocławia się na nie natknęłam :)

      Usuń
  3. Przepraszam, ale nieudolnie wykasowałam Twój komentarz:( A co do bucików z internetu to przy pierwszym zakupie też miałam wątpliwości, aczkolwiek teraz tylko pieniądze do kieszeni i mogę wiele ich zamawiać :p
    Z tymi odżywkami Joanny o dziwo w ogóle się nie spotkałam :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja pierwszy raz jak pisałam już wyżej natknęłam się na nie podczas pobytu we Wrocławiu, jednak jak na razie nie mają pozytywnej opinii u mnie, nie robią nic poza pięknym zapachem na włosach przez 30 minut.. to dla mnie za mało.. :)

      Usuń
  4. uwielbiam tę odżywkę z Joanny. Kiedyś stosowałam ją nałogowo :) Teraz kupuję rzadko, bo jest niewydajana, a moje włosy potrzebują duuużo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z Gracji mogę polecić mandarynkowy balsam do ciała, pachnie super i ujędrnia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...