poniedziałek, 3 września 2012

maturzystką jestem od dziś, wyścig szczurów

Wróciłam z Wrocławia w piątek w południe, wieczorem byłam już na imprezie, wróciłam z imprezy o 10 rano i wieczorem byłam już na kolejnej imprezie :D Wakacje zakończone dobrze, rok szkolny rozpoczęty również dobrze. Dziś poszłyśmy z dziewczynami na kawę z bitą śmietaną oraz kremówkę, było słodko.. bardzo słodko! :) A Wrocław jest piękny! <3 Od jutra zaczynamy ostro przygotowania do matury.. Damy radę tegoroczne maturzystki! :))


8 komentarzy:

  1. MATURA? O rany... Kiedy to było... 10 lat temu, tak to już 10 lat!!! Ehh... POWODZENIA!

    OdpowiedzUsuń
  2. to gratulacje maturzystko :) a ta kawa wyglada pyyysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia! I wykorzystaj dobrze ten rok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mmmmm narobilas mi smaka na kawusie:P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...