środa, 26 września 2012

małe marzenie

Od dłuższego czasu chodzi za mną myśl o kupnie nowego aparatu - lustrzanki cyfrowej. Obecnie jestem w posiadaniu tylko zwykłej cyfrówki, którą bardzo lubię za to, że wszędzie mogę ją bez najmniejszego problemu zabrać. Jako iż moje osiemnaste urodziny zbliżają się wielkimi,a  nawet ogromnymi krokami myślę nad tym w co mogłabym zainwestować pieniądze dostane w ramach prezentu. Moim małym marzeniem jest właśnie lustrzanka, jednak czy wydanie ponad tysiąca złotych na sprzęt, którego możliwości nie będę w stanie do końca wykorzystać to dobra decyzja? No właśnie.. Mam dylemat, z jednej strony to moje małe marzenie, a z drugiej racjonalnie rzecz biorąc i myśląc trzeźwym umysłem to trochę takie wyrzucenie pieniędzy w błoto, bo nie oszukujmy się lustrzanka swoje kosztuje..


5 komentarzy:

  1. Muszę zacząć odkładać na jakiś dobry aparat, bo tego, którym teraz robię zdjęcia bardzo nie lubię;(

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mi się marzy :) na razie musi mi wystarczyć podkradanie aparatu od taty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lustrzanka swoje kosztuje , lecz naprawdę warto!
    Uwierz mi , nie będziesz żałować ;)
    Zarpaszam serdecznie do siebie : http://allinspirationsallfashion.blogspot.com/
    również będę pisać o aparatach itp gdyż interesuję się fotografią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale dlaczego uważasz, że to wyrzucenie kasy w błoto???? Jeżeli uważasz, że chcesz rozwijać swoje umiejętności to jak najbardziej polecam, ale jeżeli ją kupisz i będziesz robić zdjęcia na AUTOMACIE - to nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja równiez jestem na etapie szukania mojej wymarzonej lustrzanki i staneło na nikon d3100 a ty jaki obiektyw wybrałaś ? zapraszam do mnie na moje powitalne rozdanie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...