niedziela, 16 września 2012

czuć jesień, nude na paznokciach! :)

W przerwie między całodziennym siedzeniem nad książkami, tak to jest po tygodniowej nieobecności w szkole, piję melisę, która działa na mnie zbawiennie, bo śpi mi się wspaniale! Muszę kupić kolejne opakowanie, bo na nadchodzące zimne, ciemne jesienne wieczory będzie jak znalazł! :) Tak moi drodzy na jesienne wieczory.. Nie wiem jak w innych miastach, ale u mnie w Kielcach czuć już jesień w stu procentach, liście z drzew znikają w mgnieniu oka, szybciej się ściemnia, chłodny wiatr i niskie temperatury, przelotne deszcze i bóle mięśni, sprawiają, że otacza mnie jesienna aura..  Tak więc dziś zamiast na paznokcie położyć kolorową emalię postawiłam na mojego zeszłorocznego ulubieńca szarych dni, czyli lakier w stylu nude. Na paznokciach jedna warstwa, malowanie bez zarzutów, lakier firmy Safari, bez numerka (albo numerek był, ale się starł ). W ogóle mam małą uwagę co do lakierów Safari, wcześniej dla mnie były to najlepsze lakiery, jednak ostatnio kiedy kupiłam lakier ich firmy okazało się, że jest zupełnie inny! Maluje się nim okropnie, smuży, długo schnie i ma brzydko mówiąc glutowatą konsystencję. Nie wiem czy zmienili składy tych lakierów, czy to jakiś jeden ewenement...


10 komentarzy:

  1. u Ciebie już liście spadają z drzew? :( o nie, to oznacza, że lada moment u mnie za oknem będzie goło :(
    uwielbiam nudziaki! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie z dnia na dzień liści na drzewach coraz mniej, złotą jesienią chyba się nie nacieszę zbyt długo... a szkoda :)

      Usuń
  2. A mnie na jesień wzięło na czerwienie;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię czerwienie na paznokciach jednakże nie lubię później doczyszczać paznokci po tym kolorze ;p z czystego lenistwa maluję czerwonym dosyć rzadko :) Dziękuję za komentarz, pozdrawiam! :)

      Usuń
    2. A jak na czerwień polecam biedronkowy zmywacz, bo wyjątkowo dobrze sobie z nią radzi! ;)

      Usuń
  3. Melisa - moje najgorsze przekleństwo, ponieważ po jednym kubku jestem nieprzytomna przez dwa dni :P
    Mam nadzieję tylko, że szybko przeminie czas do następnej pięknej, wczesnej wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żartuj... Już myślałam, że wśród nich znajdę jakiś idealny odcień, który świetnie wygląda nie tylko w butelce, dobrze pokrywa przy max 2 pokryciach, długo się trzyma na płytce... Za dużo wymagań chyba nie mam :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś kupiłam ten z Under Twenty, niestety pozbyłam się go, bo robił ze mnie pomarańczkę godzinę po nałożeniu :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny kolorek, podoba mi się. W ogóle lubię nudziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam wszelkie beże na paznokciach, są eleganckie i zawsze pasują :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...