piątek, 3 sierpnia 2012

wygrana u innookiej

Wczoraj przyszła paczuszka z wygraną w rozdaniu u innookiej :) Co ujrzałam po otworzeniu pudełeczka?
Krem matujący Siarkowa Moc - bingo! Właśnie zbierałam się do zakupu tego oto produktu, a tu proszę wpadł w moje łapcie bez wychodzenia z domu :) Maseczka Tajski Kwiat Lotosu Avon - czytałam pochlebne recenzje na jej temat i również miałam ochotę na zakup jej :) Krem na wypryski Avon - coś dla mnie, moja cera pozostawia wiele do życzenia... Nietłusta pianka myjąca Avon - Jamapi kiedyś pisała jej pochlebną recenzję, ja użyłam jej już raz i na razie jestem na tak :) Krem łagodząco-nawilżający - to dla mnie nowość, pierwszy raz mam go w łapkach, niestety sprawdzałam opinie na wizażu i niziutko i słabiutko.. no ale zobaczymy jak sprawdzi się u mnie :) Do tego w paczuszce znalazłam kolczyki, pyszne krówki (słodkości nigdy za wiele! :)) I masę próbek m.in żeli do mycia twarzy The Body Shop, i produktów do  włosów kms, no i nie mogę nie wspomnieć o mojej ulubionej maseczce w saszetce gruszkowej Perfecta! :) Paczuszka poprawiła mi humor, kosmetyki są w trakcie testowania :) Na blogu pewnie pojawią się recenzje tych kosmetyków :) Pozdrawiam ciepło!



4 komentarze:

  1. Hej, ja dostałam kosmetyki do testów od Pani Agnieszki i ona jest konsultantką Marizy :) To jest jej strona: http://www.kosmetykimariza.klubmariza.pl/
    W zakładce "napisz do mnie" możesz zadać Pani Agnieszce pytania, a ona na pewno chętnie na nie odpowie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję :)
    zapraszam:
    http://highwayy-to-hell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...