poniedziałek, 13 sierpnia 2012

sietku wydaje recenzje - mascara Maybelline

Witam serdecznie, dziś robiąc porządki w łazience do kosza trafił wysłużony już tusz od Maybelline, mowa tu dokładniej o słynnym Colossalu, który u mnie gościł po raz pierwszy. Jak się sprawdził? Zapraszam do dalszej lektury.

Tusz kupiłam za około 25zł w Rossmanie, co uważam za przystępną cenę jak na taką markę. Przeczytałam tyle ochów i achów jaki wspaniały jest ten tusz, że wysoko postawiłam mu poprzeczkę na samym starcie.
Po kilku użyciach zaobserwowałam, że jest bardzo rzadki, że skleja rzęsy, krótko się utrzymuje, osypuje się (bardzo!!), mamy pandę pod oczyma, lubi odbijać się. na górnej powiece. Zrozpaczona, a może raczej rozczarowana postanowiłam poczekać aż trochę podeschnie. Po kilki tygodniach powróciłam do niego, i fakt nie był już mokry, ale nadal u mnie sprawował się dosyć kiepsko. Osypywał się, a tego nie znoszę! Wystarczy, że na dłużej zamknęłam oczy i nic z niego nie zostawało, wszystko pod okiem zamiast na rzęsach. Efekt jak dla mnie niedopuszczalny. Tak więc podsumowując ja do zwolenniczek tego tuszu nie należę i nie kupię go ponownie. Uważam, że wiele tańszych tuszy sprawuje się w wiele wiele lepiej niż ten. A to 25zł to pieniążki jak dla mnie wyrzucone w błoto. Nadal szukam tuszu idealnego, jestem w fazie zauroczenia tuszem od Rimmela Sexy Curves :)

A wy jakie macie przygody z tym tuszem? :)

6 komentarzy:

  1. nie wiem czemu ale tej mascary nigdy nie miałam, a zbierałam się do jej kupna już z milion razy;) Teraz nie będzie mi potrzebna, bo znalazłam swój ideał, tusz Eveline Big Volume Lash <3333333

    OdpowiedzUsuń
  2. Też się z nim nie polubiłam..

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapomniałam już o istnieniu tej masakry. Nie lubię mieć dwa razy tych samych kosmetyków, ale do tej maskary mogłabym wrócić, ponieważ dobrze nam się "współpracowało" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo dziewczyn go chwaliło pod względem szczoteczki. Szkoda,ze takie rozczarowanie pod innymi względami. : (

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...