piątek, 10 sierpnia 2012

nowa fryzura

Witam Was serdecznie. Jeszcze wczoraj miałam pełno energii, a dziś jestem jakaś wypalona.. Chyba potrzebuję naładować odrobinę baterie.. Jako iż pielgrzymi idący na Jasną Górę nocowali w mojej miejscowości przyjęłam czwórkę.. Postanowiłam, że za rok ja też wybiorę się na pielgrzymkę, to będzie na pewno ciekawe i dużo wnoszące wydarzenie.. Nawiązując do tytułu posta to wczoraj zmieniłam nieco fryzurę, podcięłam końcówki i zmieniłam grzywkę. Jak na razie czuję się w tych włosach bardzo dobrze :)
Ps. próbuję przekonać się do kolorowych ust..

6 komentarzy:

  1. Co do kolorowych ust na początku nie mogłam znieść u siebie tego efektu. Później przyszedł taki moment, że napatrzeć się na siebie nie mogłam i co chwilę się mizdrzyłam do lustra ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem właśnie ciekawa jak Garnier po powrocie zadziała na moich włosach, ponieważ ostatnimi czasy nie rozstawałam się z szamponami firmy Pantene ;)
    A skrawek materiału to śliczna sukieneczka :)
    Miłej soboty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne masz włosy, a kolorowe usta noś - bardzo Ci pasują! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. very pretty!! I always like any changes in people's styles!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...