poniedziałek, 20 sierpnia 2012

niekosmetyczne zakupy

Słonko za oknem pięknie świeci, za chwilę znowu idę na zewnątrz - trzeba łapać ostatnie wakacyjne promienie słoneczne :) Dziś wstałam dosyć wcześnie, bo już przed 7.. Tak więc mój dzień będzie dłuższy :) Mogę bardziej wykorzystać czas i tak właśnie chcę zrobić :) Będąc ostatnio na zakupach oprócz masy zeszytów i książek kupiłam sweterek i torbę do szkoły. Teraz przeglądam katalogi Avonu (13 i 14) i podobają mi się tam dwie torby.. Chyba nawet skuszę się na zakup jednej z nich. Wczoraj składałam zamówienie z katalogu 12, czekam więc na nowe kosmetyki, najbardziej ciekawa jestem nowego tuszu do rzęs :)

 Sweterek C&A 19,99zł

Torba Nike - 139,90zł

7 komentarzy:

  1. Ładna torba, ale wzięłabym inny kolor : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Hey,

    spotkanie 14go mniej wiecej wstepnie o 18:00,dokladnie niewiadomo gdzie bo zobaczymy ile dziewczyn sie na pewno zadeklaruje ;) Jesli tez jestes chetna i pewna przybycia to napisz mi swoje imie,nazwisko,wiek i adres bloga lub jakis kontakt oprocz maila do szybszej komunikacji na zuzana.wizaz@wp.pl. zadne wiadomosci nie beda nigdzie podane, a te info sa potrzebne do zrobienia plakietek ;) oczywiscie fajnie bedzie jak zaprosisz tez inne dziewczyny na spotkanie albo wrzucisz notke o tej tematyce,mozesz oczywiscie udostepnic to animowane foto z notatka ;)

    buziaki,

    Zu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że dużo dziewczyn pojawi się na tym spotkaniu :) Będziemy miały okazję się spotkać... Tak nawiasem mówiąc, to ukradłaś mi sweterek :P

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...