środa, 1 sierpnia 2012

my new nike!

Tydzień temu kiedy wybrałam się po nowy telefon kupiłam też nowe buty. O dziwo moje wszystkie sportowe buciki są właśnie z Nike, wyjątkiem są buty do biegania gdyż te pochodzą od Adidasa.  Dla urozmaicenia wygrałam biały model, i tu mam mieszane uczucia - nie wiem czy zrobiłam dobrze czy źle, bo biały lubi się brudzić i żółknąć.. No cóż, czas pokaże jak będzie z tym modelem. Na buty dostałam 24 miesiące gwarancji, co uważam za rozsądny termin. Cena też niezbyt wygórowana, mam nadzieje, że będą bardzo wygodne :) Nie miałam ich jeszcze na nóżkach, więc nie testowałam :) Czekają spokojnie do chłodniejszych, bardziej jesiennych dni :)




6 komentarzy:

  1. Według mnie adidaski to najwygodniejsze buty świata:)

    OdpowiedzUsuń
  2. na co dzień nie chodzę w butach sportowych, ale najbardziej zawsze lubiłam właśnie nike. do biegania jedynie zdradziłam je z reebokami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też darzę nike niewyjaśnioną sympatią ;p

      Usuń
  3. Mi się bardzo ten model spodobał, ostatnio go nawet w jednej z galerii przymierzałam! I fajnie wygląda z tą lekką nutką czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne ;) Zapraszam do mnie www.xmojerecenzjekosmetykowx.blogspot.com/ , dodaję do obserwowanych. Będzie mi bardzo miło, jeśli Ty również mnie dodasz:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...