piątek, 17 sierpnia 2012

co nowego w mojej kosmetyczce - wymianka

Kilka dni temu dotarła do mnie paczka z wymianką, którą przeprowadziłam z Dorotą. W paczuszce przyszły kosmetyki, które w moim mieście są trudno dostępne ( z wyjątkiem piątki Inglota ). Jak widać na poniższym zdjęciu poprosiłam w szczególności o bazę Hean, tyle ochów i achów zebrała w blogowym i wizażowym świecie, że postawiłam jej wysoką poprzeczkę, użyłam jej już raz i na razie mogę powiedzieć, że świetnie się rozprowadza, poprzednio używałam bazy Virtual i aplikacja jej nie należała do najprzyjemniejszych, a tu miłe zaskoczenie ze strony Hean :) Następnym kosmetykiem, który wpadł w moje sidła to żel z Bielendy, przyjemnie pachnie, dobrze oczyszcza, ale na ostateczną recenzję jeszcze za wcześnie :) Piątka z Inglota chodziła za mną już od dawana, ale po zakupie Sleeka miałam dosyć dużo cieni, a kiedy Dorota miała ją na zbyciu chętnie przygarnęłam, już podczas moich wtorkowych zakupów kupiłam jeden cień aby nie stała taka pusta :) Pokażę Wam go na pewno w którymś z następnych postów :) W gratisie dostałam odsypkę peelingu :) Czas na testowanie!

5 komentarzy:

  1. fajna wymianka, ciekawa jestem co napiszesz o tej bazie po dłuższym testowaniu.

    ps. dołączam do obserwujących, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka! Ja muszę w końcu przejrzeć swoje zapasy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego używania życzę. Moja baza z Hean ma już ponad rok i jej konsystencja nie zmieniła się ani trochę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...