czwartek, 16 sierpnia 2012

balsamy Avon

Każda z nas lubi gdy jej skóra jest dobrze nawilżona i pachnąca, dziś na celownik biorę balsamy z serii Avon Natural, które w mojej łazience gościły pod wszelakimi kombinacjami zapachowymi :) Zdecydowanie moim ulubionym zapachem jest fiołek i liczi :) Co do nawilżenia to jest średnie, bez rewelacji. Dla bardzo suchej skóry będzie ono za słabe. Po lecie i dużej dawce słońca niestety mojej skórze nie wystarczają i dlatego zużyje te dwie buteleczki i jak na razie zrobię sobie urlop od mazideł z tej serii. Zastanawiam się nad zakupem masła Bielendy, bo słyszałam o nim wiele dobrego, a kombinacje zapachowe zachęcają. Uważam, że będą doskonałe na jesień oraz zimę. Sądzę, że lekkie balsamy zdają egzamin w lecie, natomiast w chłodniejsze miesiące warto stosować coś treściwszego. Przechodząc do balsamów na zdjęciu poza tym, że pięknie pachną to szybko się wchłaniają, dosłownie błyskawicznie, nie kleją się i nie pozostawiają żadnego tłustego filmu.  Cena to około 10zł, wiadomo jak to w avonie raz można kupić coś za połowę regularnej ceny, a w następnym katalogu za ten sam produkt musimy zapłacić dwa razy tyle.
A jaki jest wasz ulubiony balsam/masło? :))

9 komentarzy:

  1. Miałam truskawkowy i bardzo mile go wspominam!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie akurat zapach truskawki nie odpowiada za bardzo :)

      Usuń
  2. A'la Lity już mnie kręcą od zeszłej jesieni, aczkolwiek obawiam się trochę, że wydam te 150złotych na nie, a zaraz będę skazana je schować na dno szafy, bo będą passee ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam taki balsamik owoc granatu i mango,zapach ma bardzo ładny,ale co do nawilżenia to troche słabe. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kocham zapach owocu granatu i mango! uwielbiam <3

      Usuń
  4. Ja za balsamami z AVONU nie przepadam. Lubię za to z tej serii mgiełki, szkoda tylko, że zawierają alkohol, ale mimo to ładnie pachną.
    Do smarowania bardzo lubię używać masełek z Farmony i Flosleku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Great article! I am sure this is going to help a lot of people!!

    And i have the same one! I mean "Lemon blossom"

    Love your blog!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...