czwartek, 19 lipca 2012

popijając gorącą herbatę piszę..

Środek lata, a za oknem istna jesień, co to ma być za pogoda! Cóż chyba muszę przyznać, że ta jesień to nie tylko za oknem, ale też w moim sercu.. Wyczekuję ogromnie już końcówki sierpnia gdyż iż wtedy wyjeżdżam na tydzień do Wrocławia do mego lubego, który od  poniedziałku zamieszkał tam na stałe.. Ciężki rok przede mną, trzeba wziąć się w garść zdać dobrze maturę i w październiku przyszłego roku trzymając indeks w ręku stojąc przed Akademią Wrocławską powiedzieć: ciężka praca się opłaca!
Tyle ostatnio myślę, że mogłabym zostać filozofem....
Damy radę!


ps. dzisiaj nasza mała rocznica, 2 latka za nami.. mam nadzieję, że to pierwsza i ostatnia rocznica spędzona osobno..

11 komentarzy:

  1. łaaa ja mam z Matim 2 latka za tydzień :P hhihihi także gratuluje Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na razie nie mam z nim kontaktu, jest w Anglii, wraca dopiero na studia:) mam nadzieję, ze jakoś się z nim porozumiem poprzez tego jego przyjaciela, ale nie chcę się na razie angażować, bo zawsze wychodzi tak samo...
    życzę Wam kolejnych 2, 20 i 200 lat razem :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Napewno zdasz maturę :)
    Dużo wytrwałości Wam życzę :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę, moim celem teraz też jest dobrze zdać maturę :)
    Gratuluję rocznicy!! :) My mamy za 3 miesiące rocznicę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję rocznicy:) dacie radę!

    OdpowiedzUsuń
  7. Rocznik 94 da radę ! Wszystko przetrwa :D głowa do gory ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...