wtorek, 31 lipca 2012

moje ulubione pierścionki

Jestem osobą, która nie rozstaje się z ulubionymi pierścionkami. Kocham je i bez nich nie wychodzę z domu, moje ręce bez nich wydają się być jakieś smutne i takie ' nie moje ' po prostu :) Wszystkie są srebrne, mam też kilka złotych jednakże wolę srebro. Być może kiedyś pokażę Wam też złote cudeńka :) Ten z turkusowym kamieniem jest nowym nabytkiem, kupiłam go dwa tygodnie temu podczas błogiego lenistwa w Sopocie. Zawsze mi się taki marzył i spełniłam swoje jedno z małych marzeń :) A właśnie moi drodzy, o moich marzeniach też szykuję post! :) A teraz troszkę z innej beczki : mianowicie oglądałam dziś mecz Polska-Bułgaria i jestem bardzo rozczarowana wynikiem, szczerze mówiąc liczyłam na wygraną.. Po tak emocjonującym spotkaniu wyszłam na spacer z Magdalenką, a tak już jest że jak się spotkamy to pół dnia zleci jakby w godzinę :D Pozdrawiam Cię serdecznie i życzę Ci miłych jutrzejszych zakupów! Buziaki! Zdjęcia, które umieściłam w tym poście są autorstwa tej właśnie pani Magdalenki :) Miłego wieczoru Kochani!



Dla zainteresowanych lakier na paznokciach to wspomniana w poprzednim poście brzoskwinka od Wibo mająca magiczny numerek 422 :)

4 komentarze:

  1. turkusowy pierścionek jest cuuudny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też pokochałam go miłością bezgraniczną :) pozdrawiam ciepło Aniu! :*

      Usuń
  2. Podoba mi się ten z turkusowym oczkiem:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...