środa, 18 lipca 2012

jestem!

I po długiej przerwie nareszcie jestem w 'wielkim, internetowym świecie'. Brak komputera i internetu co prawda nie doskwierał mi jakoś wyśmienicie, aczkolwiek lepiej mi na duszy z tym źródłem rozrywki i informacji jakim jest dostęp do internetu. Wróciłam też z pobytu w Sopocie, z którego przywiozłam nie tylko mnóstwo niezapomnianych wspomnień, ale także nie obyło się bez 2 lakierów i pierścionka z pięknym kamieniem, którego pewnie niebawem Wam pokażę :) Kilka nowości gości już w mojej łazience, a więc kosmetyczny post też wisi w powietrzu :) Teraz zabieram się do czytania Waszych blogów, mam nie lada zaległości!

 Sopocka plaża początkiem lipca..

4 komentarze:

  1. oj chętnie znalalzłabym sie tam choc na chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie ci zazdroszczę tego pobytu w Sopocie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czekam z niecierpliwością na więcej zdj ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...