sobota, 21 lipca 2012

coś dla ciała

Ciasto upieczone, pyszny murzynek :) Mieszkanie posprzątane, a przede mną długa sobotnia kąpiel.. Każdy ma swój sposób na pielęgnację ciała, a my kobiety kochamy długo siedzieć w łazience... Ja o swoje ciało nie dbam jakoś szczególnie, dla mnie wystarczy peeling i balsam nawilżający czy masło. Moimi ulubionymi peelingami są te z Joanny. Uważam, że dobrze ścierają martwy naskórek, świetnie się pienią i znakomicie pachną. Jedynym minusem jest wydajność, bo z nią jest kiepsko. Czytałam też dużo pochlebnych recenzji biedronkowych peelingów, jednakże ja nie znalazłam do tej pory w swojej Biedronce tego cuda. Jak tylko kiedyś będę miała okazję kupić to kupię nie tylko peeling, ale też masło :)



A wy jakie peelingi i masła do ciała polecacie? :)

2 komentarze:

  1. Bardzo lubię pilingi Joanny. Truskawkowy i gruszkowy są moimi ulubionymi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z gruszkowym nie miałam jeszcze do czynienia, ale truskawkowy to mój ulubieniec z całej serii :) Ten zapach powoduje, że mam ochotę go zjeść! :D

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...