niedziela, 22 lipca 2012

bo my kobiety lubimy komedie romantyczne!

Podczas pobytu w Sopocie pewnego dnia wraz z Bartim wybraliśmy się do Multikina. Tym razem to ja wybrałam film, a że uwielbiam i mogłabym oglądać non stop komedie romantyczne to i tym razem padło na ten gatunek :) ' Jeszcze dłuższe zaręczyny '  to film reżyserii Nicholasa Stollera trwający 2 godziny i 4 minuty. Opowiada on o miłości Toma z Violet, którzy zaręczają się i zaczynają planować ślub. Violet dostaje staż w innym mieście i sprawy nieco się komplikują, ślub musi  być odłożony na później.. potem jeszcze później.. i czy w końcu do niego dojdzie? :)) Film warty zobaczenia, polecam wszystkim wielbicielkom komedii romantycznych, na pewno nie będzie to czas stracony! :)


1 komentarz:

  1. Nie lubię siebie za to, ale rzadko śledzę nowości w kinie, nie oglądam często filmów, a jak już włączę, to wszystkie są dla mnie nudne. Aż mam czasem ochotę samą siebie sprać;)
    Pozdrawiam ciepło!

    Patrycja,
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...