czwartek, 26 lipca 2012

a dziś jest już czwartek

Dni lecą jak szalone, dopiero poniedziałek jutro już piątek.. Dzisiejszy dzień znowu w pracy, jutro już wolne zresztą jak cały weekend. Jutrzejszy dzień mam nadzieję, że spędzę dobrze. Jestem już umówiona z Magdalenką :) Zrobię porządek w kosmetykach, zaktualizuje zakładkę wymianka i może obejrzę jakiś ciekawy film - zobaczymy :) Mam ochotę na wylęgiwanie się na słonecznym tarasie i na jabłkowego redsa, a przede wszystkim mam ochotę na spotkanie z Tobą.. Tęsknię jak cholera, a zapowiada się na to, że zobaczę Cię dopiero pod koniec sierpnia.. Eh.. Pocieszam się tym, że w środę znowu na zakupy:) W tym miesiącu chyba pobiję rekord w wydawaniu gotówki, powoli dobijam 2 tysięcy, które wyfrunęło w daleką przestrzeń...


2 komentarze:

  1. Ładnie szalejesz dziewczyno z zakupami widzę! :)

    Lakiery - Rossman, często są objęte fajnymi promocjami. A światełka Rimmela są genialne, u mnie na dwóch paletkach się nie skończyło ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjjjjjjjj kotek na samej górze jest prześliczny ! ^^
    Mam podobnie jak Ty :DD nie widze świata poza kociambrami futrzastymi grr ^^ i lakierami do paznokci <3.<3 :DD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...