piątek, 22 czerwca 2012

zakupy ze środy

Cześć dziewczyny! W środę odebrałam zamówienie z Avonu oraz kupiłam balsam brązujący z Eveline, które stało się już teraz moim ulubieńcem :)) A dziś kupiłam farbę z Garniera, chcę mieć blond na głowie i postanowiłam poeksperymentować :) Zobaczymy co z tego wyjdzie :) Za tydzień oficjalne zakończenie roku, a za dwa tyg o tej porze będę już w Sopocie :)

Z Avonu kupiłam:
Zestaw 5 produktów: mleczko do mycia twarzy, szampon do włosów, płyn do kąpieli, żel pod prysznic, balsam do ciała fiołek i liczi - 29,99zł
Puder - 12,99zł
Balsam do ciała cytryna i bazylia - 4,99zł
Krem do stóp z lawendą - 7,99zł




Balsam brązujący do ciała Eveline Spa - 16zł

13 komentarzy:

  1. sporo tego :) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. czekam na relacje z farbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też czekam na notkę o farbowaniu :) Jaką kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  4. ale wielkie zakupy zrobiłaś;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakos ostatnio nie mam dostepu do Avonu i moze to szczęscie bo zawsze kuszą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Po jasną cholerę pokazałaś mi ten balsam z Eveline, teraz będę pewnie go szukać na półkach! ;)

    Konto na allegro jest moim obowiązkiem, lubię robić czasem zakupy przez Internet, aczkolwiek kiedyś robiłam to zdecydowanie częściej...
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja balsam Eveline kupiłam w pobliskiej drogerii :)

      Usuń
  7. ja tez ostatnio robie zapasy w Avon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie to raczej nie zapasy, a uzupełnienie braków :)

      Usuń
  8. mialam ten puder z avonu , ja go bardzo lubialam i chyba sobie go jeszcze zamowie :) A przy okazji, zaprasszam Cie na moje pierwsze skromne rozdanie:) do wygrania zestaw z pielegnacji i kolorowki. :) -> http://dienex33.blogspot.com/2012/06/moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...