poniedziałek, 25 czerwca 2012

odcięta od wirtualnego świata

Cześć, jutro rano oddaję komputer do naprawy, ponieważ co 10 minut się sam wyłącza ;/ W związku z tym nie będzie mnie tu przez kilka najbliższych dni. Jeśli do piątku nie odzyskam komputera to już dziś chcę Wam życzyć miłego i udanego rozpoczęcia wakacji :) Jaki macie plany na piątek lub na nadchodzący pierwszy wakacyjny weekend? :)) Ja w piątek po zakończeniu wybieram się z dziewczynami na miasto na małe co nie co, a wieczorem grillujemy u mojego chłopaka. Mam nadzieję, że pogoda i humory będą dopisywać, i że dobrze rozpoczniemy wakacje 2012! :) Będę tęsknić za czytaniem Waszych blogów, trzymajcie się ciepło Kochani! Ściskam mocno, buziaki! :*


9 komentarzy:

  1. ooo mój komputer też kiedyś tak się wyłączał, ale nie było już co naprawiać, wymieniłam go na lepszy model. w moim przypadku naprawa byłaby droższa od nowego laptopa, a mój sąsiad, który siedzi w komputerach powiedział, ze po naprawie predzej czy pozniej i tak by się popsuł :D
    ahhhh ja wakacje rozpoczynam już w czwartek! :D idę z kolezankami z klasy na film "Czarnobyl.Reaktor strachu" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję Ci, że musisz oddać komputer do naprawy... Udanego grillowania :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojjj... brak internetu :(

    pzdr.

    + obserwuję ^^
    ZAPRASZAM DO MNIE NA KONKURS
    Z BRANSOLETKĄ Z WYBRANYM NAPISEM
    DO WYGRANIA!

    OdpowiedzUsuń
  4. też tak kiedyś miałam z komputerem. okazało się, że wystarczyło go wyczyścić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam do udziału w zabawie makijażowo-paznokciowej :) Więcej informacji na blogu.
    angietrucco.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój blog znajduje się teraz tutaj: http://kosmetycznieprzykubkugoracejczekolady.blogspot.com/
    Teraz proszę Cię o zaobserwowanie mojego nowego bloga, a z obserwacji starego (http://kawaii-doll-kawaii-doll.blogspot.com/), który zostanie usunięty , możesz się usunąć.
    Proszę o spełnienie mojej prośby jeżeli chcesz być nadal ze mną w kontakcie i nadal czytać moje posty :) Ja tego pragnę, dlatego tak o to proszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny blog ! ;)
    zapraszam do mnie można obserwować ;))
    xkarolek.blogspot.com
    obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...