niedziela, 10 czerwca 2012

niedziela z geografią

Dziś uczę się mam nadzieję po raz ostatni w tym roku szkolnym. Muszę zaliczyć zaległy sprawdzian z geografii, oddać prezentację na PO, którą mam zrobioną do połowy. A więc wysilam teraz szare komórki wpatrzona w notatki z geografii w między czasie malując paznokcie, dziś stawiam na czerwień!
Jutrzejsze popołudnie mam zaplanowane, idę na zakupy z Tż :)) Muszę kupić jakieś kolorowe T-shirty będą jak znalazł na nadchodzące upalne (mam nadzieję) wakacje! :)
Miłego dnia! :*


7 komentarzy:

  1. oj zazdroszczę, mnie czekają jeszcze zaliczenia... boję się, że nie zdam!:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Tez dziś miałam dzień, a właściwie wieczór z geografią :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog, ja też borykam się z gegrą :D ...
    Dodaję się do obserwatorów, liczę że wpadniesz na mojego bloga i tez to zrobisz ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie dziś dowiedziałem się, że geografię mam już z głowy !
    Mamy nawet taki sam zeszyt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...