piątek, 15 czerwca 2012

love love love

Kocham te buty i nie mogę się już doczekać kiedy je założę :) Co prawda miały już swój debiut na nogach, lecz jestem w nich zakochana po uszy :) Byłam przekonana, że założę je na imprezę w przyszłą sobotę, lecz  jak się okazało będzie to grill więc nie wypada założyć takich  butów, muszę pomyśleć w co się ubiorę :) Zakupy,  o których wspominałam w niedzielnym poście były bardzo udane! :) Oby więcej takich :) Mieszkanie w Sopocie już zarezerwowane więc teraz czekam na 6 lipiec i leżakowanie na rozgrzanym piasku :) Odliczam dni :)


14 komentarzy:

  1. Śliczne są!
    Mam podobny problem, posiadam dwie pary koturn, ale nie mam kiedy ich nosić ~~
    Zazdroszczę wakacji nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja muszę zainwestować tym razem w buciki na płaskim :) dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  2. gdzie kupiłaś te buciki?
    ja jutro na grilla ode w koturnach;) ale to badzie grill na betonie, jak by to była działka z trawnikiem to też bym nie szła w koturnach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupiłam je w zwykłym sklepie, żadna znana marka :)

      Usuń
  3. bardzo fajne! ja przeważnie chodzę w obcasach only time, więc na grillu chiba też raz byłam w koturnach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat na tego grilla ich nie założę, na nogi włożę baleriny lub mokasyny :) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Buty piękne no i żeby Ci się tylko udała pogoda w Sopocie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam przekonana do koturn, lecz powoli to się zmienia - z pewnością są wygodniejsze niż obcasy!
    Ach, lipiec - niech już się zjawi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Było mi miło czytać słowa napisane przez Ciebie :)
    Pracuję w zwykłym butiku obuwniczym, lubię tą pracę, choć nie ukrywam, że niedługo nadejdzie zmiana ;). Mieszkam z rodzicami, dotąd uważałam, że mój nieletni wiek również udziela mi się w psychice i nie poradziłabym sobie z niektórymi sytuacjami. Aczkolwiek teraz nastawiam się na wyprowadzkę w niedalekiej przyszłości, nie odrzucam wizji mieszkania w innym mieście:)
    Pozdrawiam ciepło!
    Patrycja
    window-on-the-fashion.blogspot.com

    P.S. Lubię tego rodzaju buciki, lekkie, idealnie wpasują się w letnie, przyjemne klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. koturna z juty <3 uwielbiam takie! też kupiłam koturneki ostatnio, są nawet trochę podobne;) pozdrawiam i zapraszam do obserwowania charlottemariie.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...