niedziela, 24 czerwca 2012

kosmetyczne zachciewajki

Tak jestem kobietą i mam zachcianki, a zwłaszcza te kosmetyczne :) Dzisiaj zrobiłam sobie listę takich zachcianek i buźka mi się otwarła z przerażenia kiedy podliczyłam wszystko do kupy.. No nic, na razie muszę się ograniczyć, na swoją listę nie wpisywałam perfum bo tych mam aż zanadto..Wiem, że na dniach kupię krem kozie mleko, płyn do demakijażu, szampon do włosów i tu zastanawiam się nad niebieską wersją Herbala.. Paletkę Inglota sprawię sobie w innym miesiącu, a ona śni mi się po nocach :))

A ten skromny makijaż wykonałam paletką Sleek Jewels, którą mam od miesiąca :)

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. amatorka.. ale dzięki! :) zapraszam do częstszego odwiedzania mojego bloga :)

      Usuń
  2. napisz tą listę jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w kolejnym poście napiszę listę moich kosmetycznych zachciewajek :))

      Usuń
  3. Zamiast kremu kozie mleko (myślę, że chodzi o ten firmy ziaja) polecam serię ziajamed. Składy o niebo lepsze i efekty tak samo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak - miałam na myśli ten z firmy Ziaja :) wiele blogerek wychwala go pod niebiosa :)

      Usuń
  4. ślicznie Ci w tym makijażu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, ja jednak na lato preferuję kolorową kreskę. ;D
    Zapraszam serdecznie do mnie, oczywiście jeżeli masz ochotę wpaść ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie kreski się nie sprawdzają, bo po 20 minutach znikają i odbijają się nawet na bazie.. mam tłuste powieki..

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...