sobota, 9 czerwca 2012

czerwcowe glamour w mych łapkach

Dzisiejsza  pogoda przyprawia mnie o ból głowy... Ogólnie ostatnimi dniami narzekam na częste i silne migreny oraz złe samopoczucie. Z humorem też bywa różnie. Przez ostatnie dni zastanawiałam się nad egoizmem ludzi i tym jak wszystko wokół chcą podporządkować tylko sobie. Najgorsze jest to, że nie dostrzegają swoich wad a jak się im już coś powie oburzają się i sądzą, że to nieprawda a cała wina leży po drugiej stronie. Rozmyślań było więcej ale resztę zostawię dla siebie. Dodam tylko, że 6 lipca wyjeżdżam z moim Tż do Sopotu, nie mogę się już doczekać - to będzie świetny wyjazd! :)) Odliczam dni :) A teraz zabieram się  za czytanie czerwcowego Glamour oraz In Style :)

5 komentarzy:

  1. ja nie kupuję żadnych takich gazet, ale lubię przejrzeć u fryzjera :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę Ci tego wyjazdu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ostatnio na ta niepogodę też odczuwałam migreny takie mocne, że myslałam, że zaraz zejdę...

    OdpowiedzUsuń
  4. Pogoda rzeczywiście nieźle wpływa na nastrój i pobudza do refleksji :-P Ojj zazdroszczę, ja tylko raz byłam nad Polskim morzem i to jako dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana nie denerwuj się , ludzie zawsze tacy byli, są i będą ,nigdy nie widzą swojej winy,wkurzające to jest ale jak się bedziesz denerwować to i tak niczego nie zmienisz :-( zrelaksuj się i zapomnij o tym , zazdroszczę wyjazdu:-)
    obserwuję i zapraszam do siebie na rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...