piątek, 25 maja 2012

wszyscy mają Sleeka mam i ja!

Na blogach aż roi się od sleekowych paletek. Przeglądając blogi zawsze zachwycałam się tymi paletkami i marzyłam o tym, aby mieć swoją własną :) I marzenia się spełniają! Kupiłam paletkę Jewels od jednej z blogerek, która tylko maznęła kolory. Przed godziną trafiła w moje łapcie i cieszę się jak dziecko :D Już się wymalowałam i podziwiam piękne, żywe kolory :) Mam nadzieję, że miłość do tej paletki będzie dozgonna!



ps. zdjęcie paletki użyczyła właścicielka bloga: http://merczens.blogspot.com/



8 komentarzy:

  1. no to gratuluję paletki Sleek'a :D też już mam jedną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. brawo :)
    ja mam 5 paletek Sleek'a
    uwielbiam je ;)
    tej akurat nie mam... :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj zamówiłam mojego pierwszego Sleeka i mam nadzieję, że nie ostatniego!!:) już nie mogę się go doczekać!:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też z niecierpliwością wyczekiwałam swojej paletki :)

      Usuń
  4. miłej 'współpracy' z tymi paletkami- 'tymi' bo myślę, że na jednej się nie skończy. Ja sama ma 5 i je uwielbiam :P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...