sobota, 26 maja 2012

stop przetłuszczającym się włosom z Schaumą!

Szampon ten testowałam przez miesiąc używając go każdego dnia aż osiągnął dno. Na początku byłam nawet zadowolona, lecz aktualnie uważam, że drugi raz po niego nie sięgnę!


Mowa o szamponie: Schauma Świeżość Bawełny Szapom Przeciw Przetłuszczaniu Się Włosów

Konsystencja: kremowa, rzadka
Zapach: chemiczny, mnie przypominał zwykłe mydło, pod koniec używania nie mogłam go już znieść, nie utrzymywał się całe szczęście na włosach
Wydajność: miałam opakowanie o pojemności 400ml przy codziennym używaniu starczył mi na około miesiac
Opakowanie: typowe dla szamponów tej firmy, nie otwierało się nieproszone i nie zamykało na wieki, nie miałam problemu z otwieraniem go, nic się nie urwało..
Działanie: szampon ten miał zapobiec przetłuszczaniu się włosów, a ja nic takiego nie zauważyłam, moje włosy nie były po nim dłużej świeże, nie plątał ich, nie miałam problemu z ich rozczesywaniem, nie puszył i nie sprawiał, że były oklapnięte. Ot tak zwykły szampon bez żadnych super właściwości
Dostępność: Dostępny jest w Rossmanie, w supermarketach, Naturze etc. Cena to około 8zł za 400 ml w promocji
Czy kupię ponownie: Nie! nie kupię go, znam wiele lepszych szamponów, które dawały mi komfort używania choćby samym zapachem i działały o niebo lepiej! Jestem na nie i nie polecam tego szamponu.


5 komentarzy:

  1. A ja jestem zadowolona z szamponow tej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. dobrze, że o nim napisałaś, bo miałam na niego chrapkę :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, że obserwujesz mój blog.
    Chciałabym Cię zaprosić do mojego Konkursu:


    http://elizabeth-harmony.blogspot.com/2012/05/konkurs-apart-natural.html

    E. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Po schaumie zawsze mam łupież więc te szampony odpadają ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie szampony z tej kolekcji są nawet dobre :P
    Świetny BLOG ^_^
    Zapraszam do siebie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com
    + Liczę na nowych obserwatorów ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...