wtorek, 8 maja 2012

pozytwnym krokiem

Cześć! Dziś matura z matematyki, maturzystom współczuję  i jednocześnie zazdroszczę, że mają już to za sobą. Ja za rok zmierzę się z tym, podobno najważniejszym egzaminem w  życiu. Codziennie nęka mnie już ta myśl oraz świadomość, że błogie życie na rok czas odstawić w kąt i zacząć przygotowania do przyszłorocznych egzaminów, dodatkowo będę zdawała wiedzę o społeczeństwie oraz rozszerzony polski. W czerwcu czas zakupić repetytoria i potrzebne pomoce naukowe i spiąć tyłeczek, wysilić szare komórki i do roboty!

Dziś umówiłam się na czwartek do fryzjera - podetnę końcówki włosów oraz grzywkę, która jest już stanowczo za długa. A później pójdę na zakupy, muszę kupić sukienkę na sobotnią komunię. Podczas ostatniego wypadu po sklepach widziałam piękną miętową i zwiewną sukieneczkę w kropki, jeśli tylko będzie jeszcze dostępna na pewno będzie moja!

A tymczasem idę na wieczorny spacer z koleżanką :) Do napisania!

ps. troszkę zmieniłam wygląd bloga, mam nadzieję, że Wam się podoba :)

zdjęcie z ubiegłego roku :)

7 komentarzy:

  1. jak ja się cieszę, że ominęła mnie matura z matmy!

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie matura czeka za 2 lata (oby :D) i również JUŻ zastanawiam się nad maturą. baardzo chcę zdawać rozszerzony wos (to u mnie rodzinne) ale dużo będę musiała przerobić sama, gdyż w mojej szkole wos jest dopiero od 2 klasy... aaaaaa ja już chcę pisać maturę! wtedy dopiero moje życie się naprawdę zacznie! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie bronię się nogami i rękoma przed maturą! Mam wrażenie, że po maturze moje życie radykalnie się zmieni, a ja do ekstremalnych zmian chyba przyzwyczajona nie jestem :)

      Usuń
    2. Ja właśnie zmiany traktuję jako nowy rozdział w życiu. Zakończenie poprzedniego ;)

      Usuń
  3. zmiany jak najbardziej na plus :) na wiosne kazdy chce szczypty rewolucji ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie życzę Ci aby udało Ci się jeszcze kupić tą sukienkę ! :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...