środa, 9 maja 2012

pod skalpelem pomadka Bebe

Witam wszystkich serdecznie, dziś zajmę się recenzowaniem pomadki nawilżającej usta, czyli klasycznej Bebe young care.

Plusy:
+ dobrze nawilża
+ ładnie pachnie
+ efekt nawilżenia jest długotrwały
+ dostępność
+ cena 5,99zł w Rossmanie
+ opakowanie - pomadka nie wysuwa się, napisy nie ścierają, wykonane z solidnego materiału
+ wydajna

Minusy:
- jak dla mnie nie ma ani jednego :)

Przetestowałam już dużo nawilżaczy do ust i muszę powiedzieć, że ta pomadka zaskoczyła mnie - pozytywnie oczywiście :) Bardzo ją lubię i kupię na pewno jeszcze nie raz :)




9 komentarzy:

  1. również jej używałam i jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mam taką waniliową i nie możemy się polubić;/

    OdpowiedzUsuń
  3. tez kiedys je sobie chwalilam :) teraz sie przerzucilam na Carmex.

    OdpowiedzUsuń
  4. pomadki bebe są świetne, a ich wadą jest to, ze jak już użyjesz to się uzależnisz ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś różową . :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie miała zapach ciasteczek ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie mialam nic z tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi się nigdy nie chce używać pomadek :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...