niedziela, 6 maja 2012

niedzielny wieczór

Majówka dobiega końca, spędzona była pozytywnie :) Szkoda tylko, że bez mego mężczyzny, który teraz namiętnie przygotowuje się do matury, polski już za nim - czyli pierwsze koty za płoty :) Mnie maturka czeka dopiero za rok, a już czuję ten stresik! W ogóle coś dzieje mi się z komputerem, wyłącza się co chwilę, to bardzo denerwujące. Muszę oddać go do naprawy, tylko jak ja wytrzymam bez dostępu do internetu? :)


A teraz pokażę Wam pierwsze majowe zakupy :))




1. Mgiełka Kwiat Wiśni Avon - 9,90zł
2. Płyn do higieny intymnej Avon - 8,90zł
3. Antyperspirant Avon - 6,90zł
4. Krem do rąk i paznokci - 4,90zł
5. Antyperspirant Nivea - 9,99zł
6. Odżywka do włosów Dove - 7,99zł




Miłego wieczoru!

8 komentarzy:

  1. trzymam za niego kciuki! :)

    co do kosmetykow, mialam ten dezodorant z Nivea i byl calkiem spoko (na mniej stresujace sytuacje) ;) a co do Dove Hair Repair - to pozostaje to moja ulubiona linia do wlosow, nie znalazlam nic lepszego! teraz mam jakis nowy Glisskur, ale i tak z pewnoscia wroce do Dove.

    OdpowiedzUsuń
  2. o małe zakupy u mnie jeszcze majowych nie było , aż takich ale muszę się wybrać ale oszczędzam :( trzymamy kciuki za twojego faceta

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam te mgiełki z Avonu za ich zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ta mgiełka ma cudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trzymam kciuki za Niego i Ciebie - na przyszły rok ;))
    Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm chętnie bym poeksperymentowała z tymi rzeczami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. I jak się sprawdzają produkty z Avonu? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak na razie dobrze, nie mam żadnych zastrzeżeń :) polubiłam się szczególnie z antyperspirantem :) niedługo pojawią się recenzje :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...