wtorek, 22 maja 2012

na celownik delikatny fluid intensywnie kryjący

Fluidu tego używam już około miesiąca i muszę powiedzieć, że to mój ulubiony tego typu kosmetyk. Bardzo cieszę się, że dzięki wygranej w rozdaniu wpadł w moje łapcie.

Informacje od producenta:
Polecany do stosowania dla każdego rodzaju skóry (również skóry problemowej i wrażliwej) w celu ukrycia jej niedoskonałości (przebarwienia, rozszerzone naczynka, blizny potrądzikowe, cienie wokół oczu, trądzik różowaty) oraz zapewnienia jej naturalnego, jednolitego kolorytu. Nie zawiera konserwantów i parabenu, bezzapachowy. Przebadany i bardzo dobrze tolerowany przez skórę wrażliwą. Działanie: Fluid dobrze maskuje niedoskonałości skóry (94%* badanych). Dzięki lekkiej, kremowej konsystencji i zastosowaniu innowacyjnego systemu kryjącemu nowej generacji TM nie obciąża skóry i nie powoduje efektu maski, a rezultat kryjący utrzymuje sie ok. 10h. Fluid nie zatyka porów i nie pozostawia plam na ubraniu (83%* badanych). Zawarte w recepturze mikrokapsułki filtrów mineralnych chronią przed negatywnym wpływem promieni UVA i UVB. Po 2 tyg. stosowania u 94%* osób zanotowano wzrost elastyczności skory i poprawę jej nawilżenia o 15%**.

Moje wrażenia:

Zapach: lekki, prawie niewyczuwalny, nie drażniący, delikatny, szybko ulatniający się, typowo fluidowy
Konsystencja: nie za rzadki, nie za gęsty, nie lejący - w sam raz
Matowanie: nie jest to fluid matujący jednakże pozostawia naszą buźkę delikatnie zmatowioną, efekt ten utrzymuje się około 3 godzin bez sypkiego pudru
Krycie: jak dla mnie wystarczające, kryje zaczerwienienia, blizny, niespodzianki, do tego nie tworzy efektu maski, nie jest wyczuwalny na skórze, krycie da się stopniować
Opakowanie: wykonane solidnie, bez większych i niepotrzebnych dodatków, posiada pompkę, która jest dobrze wykonana, dozuje odpowiednią ilość kosmetyku, opakowanie nie otwiera się w torebce ani kosmetyczce, jedynym minusem jest to, że nie możemy zobaczyć ile produktu zostało i kiedy mamy zakupić kolejne opakowanie
Utrzymywanie się na skórze: fluid ten pozostaje stosunkowo długo nawet na mojej tłustej i kapryśnej skórze, nie robię zazwyczaj poprawek w ciągu dnia.. Po około 6 godzinach powoli zaczyna schodzić z buźki, ale nie tworzy plam, schodzi równomiernie i nie odznacza się na skórze, nie ciemnieje ani też nie żółknie..Podkreślam iż nie używałam do niego pudru sypkiego :) Wieczorem po całym dniu nadal mamy co zmywać z twarzy.. Do tego posiada filtr co jest dużym plusem :)
Cena i dostępność: fluid ten dostępny jest w aptekach i jego cena to około 40zł, czasem można kupić go o wiele taniej w różnego rodzaju promocjach
Gama odcieni: dostępne są jak na razie 3 odcienie, ja posiadam odcień 2 czyli Sand. Jestem z niego jak najbardziej zadowolona, choć na ręce wydawał się ciut za ciemny to na skórze ładnie się w nią wtapia i dopasowywuje do naszej karnacji.
Czy kupię go po raz kolejny: zdecydowanie TAK! Jest to najlepszy fluid jakiego kiedykolwiek miałam przyjemność używać :) Dla mnie pobił nawet Revlona, o którym już niedługo :)



Skład: Aqua, Cyclopentasiloxane, C12-15 Alkyl Benzoate, Cyclohexasiloxane, Pentylene Glycol, Vinyl Dimethicone/ Methicone Silsesquioxane Crosspolymer, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butylene Glycol, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Titanium Dioxide, Glycerin, Cetyl PEG/PPG-10/1 Dimethicone, Propylene Glycol, Polysilicone-11, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Polyglyceryl- 3 Polydimethylsiloxyethyl Dimethicone, Polyglyceryl-4 Isostearate, Magnesium Sulfate, Dimethicone, Aluminum Hydroxide, Stearic Acid, Niacinamide, Candelilla Cera, Triethoxycaprylylsilane, Lonicera Caprifolium (Honeysuckle) Flower Extract, Lonicera Japonica (Honeysuckle) Flower Extract, Sodium Hyaluronate, Silybum Marianum (Lady`s Thistle) Extract, CI 77891 (Titanium Dioxide), CI 77492, CI 77491, CI 77499 (06.11.2009)

5 komentarzy:

  1. mam go i to mój ulubieniec

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda że nie napisalas recenzji wcześniej bo kupiłam wczoraj podkład z Bell :(

    OdpowiedzUsuń
  3. u mnie tez Revlon sie nie sprawdzil i pobily go inne wynalazki, za ciekawil mnie ten fluid, nie znam go i chetnie rozjerze sie za jakas probka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej,zostałaś otagowana przeze mnie http://lavender27x.blogspot.com/2012/05/tag-11-pytan.html
    zapraszam do zabawy,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiele dobrego na YT o tym fluidzie słyszałam :)
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...