poniedziałek, 21 maja 2012

dobry początek tygodnia czyli zakupy

To był zwykły poniedziałek bez kawy, ale popołudnie szarpnęło za portfel :) Kupiłam same kosmetyki, a co! My kobiety musimy się rozpieszczać :) Kupiłam żel do mycia twarzy.. Lakier do paznokci, płyn micelarny, szampon do włosów w duecie z odżywką.. Kupiłam też nową podświetlaną myszkę, bo niestety stara skończyła swoją żywotność.. Odwiedziłam też pocztę dokonując przelewu.. a chodzi to o... kupno paletki Sleek Jewels :) To moja pierwsza paletka Sleeka i jestem bardzo podekscytowana! Z niecierpliwością czekam aż listonosz zapuka do drzwi! Będąc w szkole dorwałam katalog Avonu i zamówiłam mgiełkę do ciała o zapachu granatu, kiedyś ją miałam i pamiętam, ze bardzo ją lubiłam, a na ciepłe dni będzie jak znalazł :) W swojej kolekcji obecnie mam 3 zapachy mgiełek, dla mnie to świetna alternatywa dla perfum i szybki sposób na odświeżenie w ciepłe, letnie dni :)


Zakupy co prawda trochę poprawiły mi samopoczucie niemniej jednak ciągle czuję się nie za dobrze.. 


Mam nadzieję, że Ty miałaś/eś udany dzień! :))


 

4 komentarze:

  1. czekam na zdjęcia paletki Sleek :) zakupy świetna odprężająca sprawa! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez dzis zaliczylam zakupy internetowe i czekam na przesylke :) :) niech mowia, co chca - zakupy to dobry poprawiacz nastroju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. o tak zgadzam się trzeba się rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Taaak, zakupy to wspaniała sprawa dla samopoczucia ;) Mam jedną paletkę Sleeka i jestem na prawdę zadowolona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...