niedziela, 8 kwietnia 2012

świąteczny niedzielny wieczór

Pierwszy dzień wielkanocnych świąt powoli dobiega końca, zaliczam go do jak najbardziej udanych :)
Ten czas spędziłam w rodzinnym gronie, ciepłej atmosferze i Tosią :D maleńką rudawą kociczką cioci :)
Jutrzejszy lany poniedziałek również spędzę mam nadzieję miło, bo z mym mężczyzną :)
Troszkę wody trzeba będzie jutro wedle tradycji zmarnować :)

Mam nadzieję, że Ty również spędzasz te święta miło i przyjemnie! :)

A teraz zostawiam Was ze studniówkowym zdjęciem i uciekam spać, pełna regeneracja i witamy nowy dzień! 


 ps. nie moja studniówka, tylko pana obok :*

18 komentarzy:

  1. Sliczne zdjęcie !: )
    * Ja rownież święta spędzam mile ;P

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcie ;)
    Dobrej nocy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś. Pasuje Ci taki kolor sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) przypominasz mi moją koleżankę ze studiów, z którą już niestety nie mam kontaktu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może czas najwyższy odświeżyć kontakt? :) A ja na studiach będę dopiero za rok, obecnie uczę się w liceum :)

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. zazdroszczę Ci, że jesteś taka szczęśliwa! ja mam teraz fatalny okres w życiu, zastanawiam się co będę robić w przyszłości i co będzie jak nie zdam do następnej klasy przez... matmę. nic tylko ryczeć :(
    pan obok bardzo elegancki :> mój pan z bananem na gębie jak zwykle (zdjęcie w ostatniej notce:D) szkoda, że już dawno po studniówce, bo chyba na mojej to się nie zabawimy...

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wyglądałaś, pokaż nam sukienkę w całej okazałości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pokażę, pokażę :) wszystko w swoim czasie :)

      Usuń
  8. Bardzo ładnie wyglądałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ty śliczna jesteś ^.^

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajna góra sukienki :) ciekawa jestem jak prezentuje się dół :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...