sobota, 21 kwietnia 2012

słoneczny początek dnia a deszczowy koniec

Co za zmienna pogoda! Początek dnia był piękny - mnóstwo słońca i ciepłego powiewu, natomiast aktualnie od 2 godzin istna ulewa.. Mam nadzieję, że jutro słońce znów otuli nas swym ciepłem :)
Tak jak pisałam w porannym poście posprzątałam dom i wyszłam na spacer :)
Wróciłam poprasowałam chwilkę zjadłam małe co nie co i aktualnie się obijam :)
W planach mam jeszcze długą kąpiel, małe domowe spa oraz czytanie książki od lubego :)
Być może uda mi się jeszcze napisać 'szamponowy post' do którego zbieram się od tygodnia :)
Mam do powiedzenia kilka słów o szamponie do włosów, który dobił denka oraz chcę pokazać Wam ten, który obecnie testuję :)
Mam dla Was kilka zdjęć z dzisiejszego dnia :)







7 komentarzy:

  1. taka pogoda jest najgorsza -.-
    2 zdjęcie świetne ! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 2 zdjęcie z jakąś taką miną niewypałową, ale co tam, ważne, że pozytywne :)

      Usuń
  2. U mnie też ulewa... a wcześniej było tak pięknie ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dziś było odwrotnie...

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie wczoraj było pięknie, za to dzisiaj dzień zaczął się deszczowo, ale popołudniu się wypogodziło :

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...