sobota, 21 kwietnia 2012

poranna kawa

Cześć! Po wczorajszym jednym z gorszych dni nastała spokojna sobota, chcę ją wykorzystać na maxa!
Tym bardziej, że pogoda za oknem nas rozpieszcza :) Piję teraz kawę, zaraz wskakuję w luźne ubranka i sprzątam dom :) Później na pewno wyjdę na świeże powietrze, może spacer, a może czytanie książki w plenerze? :) Zobaczymy! :)
Chcę Wam bardzo podziękować za miłe słowa pod ostatnią notką, cieszę się, że mam stałych czytelników, którzy za każdym razem zostawiają po sobie ślad w postaci komentarza. Wielkie dzięki dziewczyny! :*

A Ty jak spędzasz dzień? :)

zdjęcie pochodzi z  grafiki google

8 komentarzy:

  1. Ja nie mam weekendu dzisiaj do pracy na 14 do 22 jak dobrze pójdzie ,a jutro na uczelnie wiec taki odpoczynek czekam aż będzie 1 maja .zazdroszczę wolnego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maj już niedługo, miłego dnia w pracy życzę, trzymaj się! :*

      Usuń
  2. ja o 12 jak co tydzień, jadę z rodzicami na zakupy, potem może jakiś spacer z Majką, a reszta się zobaczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak byłam młodsza też w sobotę razem z rodzicami śmigałam na zakupy, teraz sporadycznie wybieram się z rodzicami na zakupy :)

      Usuń
  3. Ja już swoją kawkę wypiłam! Narazie zajmę się sporzątaniem, post już dodałam, a później rowerek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też mam ochotę na rower! :) ale to zrobię być może jutro :)

      Usuń
  4. też lubię czytać na świeżym powietrzu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...