czwartek, 5 kwietnia 2012

pojedynczy cień MUA

Witam Was wszystkich w tym wyjątkowym okresie nadchodzących świąt :)
Dziś przedstawię Wam pojedynczy cień do powiek niedostępnej w Polsce firmy MUA.

Zalety:
+ piękny kolor
+ znakomita pigmentacja
+ trwałość - cały dzień trzyma się na powiece ( z bazą, bez bazy nie sprawdzałam )
+ nie traci koloru w ciągu dnia
+ dobrze nabiera się na aplikator
+ solidne opakowanie
+ cena w przeliczeniu na złotówki bardzo korzystna

Wady:
 - przede wszystkim dostępność, ratuje nas tylko kupno przez internet
- cień ma tendencję do osypywania się przy aplikacji


Miøego wieczoru! :)

10 komentarzy:

  1. wyglada na naprwde napigmentowany, lubie zloto (czyt. sroka :P), ciekawy jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten sam kolor i kilka innych cieni MUA i ten jest najbardziej na pigmentowany i... Dosyć nietrwały z MUA wolę zdecydowanie pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ma piękny kolor :) ale jeśli chodzi o cienie, to lubuję się raczej w polskich markach :)
    obserwujemy? byłoby mi bardzo miło :)
    xoxo,
    katherine.

    przy okazji zachęcam do polubienia fan pejdża mojego bloga na fejsiku *klik*

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolo cienia !
    Również życzę Wesołych Świąt ! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...