piątek, 6 kwietnia 2012

odżywka z granatem Aletrra

Cześć Kochane! :* 
Już od prawie dwóch miesięcy używam odżywki do włosów z granatem i aloesem Alterra, póki co jestem zadowolona z jej użytkowania i przyszedł czas aby podzielić się z Wami odczuciami co do jej działania.

Opis ( źródło wizaż )
W odżywce zostały wykorzystane wybrane składniki najlepszej jakości. Wysokowartościowa kompozycja roślinna z ekstraktem z aloesu, granatu i kwiatu akacji pielęgnuje, nawilża oraz wzmacnia zmęczone, suche i zniszczone włosy.
Produkt:
- wolny od syntetycznych barwników, aromatów i konserwantów,
- bez silikonów, parafiny i innych produktów naftowych,
- przebadany dermatologicznie,
- wegański.

Moja opinia: 

Zalety:
+ piękny zapach
+ wydajna ( używam jej od 2 miesięcy codziennie i jeszcze nie dobrnęłam do dna )
+ nawilża włosy
+ ułatwia rozczesanie
+ włosy po użyciu są miękkie i lśniące
 + znacznie poprawia stan włosów
+ nie obciąża 
+ cena - 8,99 zł
+ skład, nie zawiera silikonów itd.

Wady:
Ja nie widzę żadnych wad. Czegoż więcej chcieć? Robi co ma robić i do tego pięknie pachnie i mało kosztuje :) Z chęcią kupię ponownie jak tylko skończę to opakowanie, a w przyszłości muszę spróbować tej jej żółtej siostry z pszenicą i morelą, a także olejków, może czas zacząć olejować włoski? :)


Dla zainteresowanych wklejam skład :

Skład: Aqua, Alcohol*, Stearamidopropyl Dimethylamine, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Myristyl Alcohol, Glycine Soja Oil*, Punica Granatum Seed Oil*, Ricinus Communis Oil*, Punica Granatum Extract*, Aloe Barbardensis Extract*, Acacia Farnesiana Extract*, Lauroyl Sarcosine, Sodium Lactate, Hydroxyethylcellulose, Carthamus Tinctoris Oil*, Tocopherol, Helianthus Annuus Seed Oil
Ascorbyl Palmitate, Parfum**, Linalool**, Limonene**, Geraniol**, Citronellol**, Citral**,
* Składniki z certyfikatem rolnictwa ekologicznego 





Ja ją polubiłam, a Ty? :)

15 komentarzy:

  1. wstyd bo każdy o niej pisze, a ja jeszcze nie kupiłam swojej ;) muszę koniecznie wypróbować. Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kup koniecznie! :) godna uwagi, i lepsza od niektórych odżywek z górnej półki :) polecam! I dziękuję za dodanie od obserwatorów, jest mi bardzo miło :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Muszę ją kiedyś wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja kolezanka od jakiegos czasu stosuje olejek z Altery a ja sama zamowilam dzis ten kokosowy z Vatiki, chyba wszystkie po zimie bierzemy sie konkretnie za wlosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zima źle działa na nasze czuprynki, a więc czas na kompletną regenerację :)
      w końcu plaża... morze.. ciepły piasek.. i włosy będą nas zdobić w słoneczku :) lato tuż tuż! :)

      Usuń
  4. Cena niesamowicie przyciąga oraz to że nie zawiera silikonów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używałam, ale gdy skończy mi się moja z garniera, na pewno ją wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. niedawno kupiłam i póki co jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze alterry nie używałam ale sporo dobrego zdążyłam już o ich kosmetykach przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. również czytałam o niej dużo, jednak nie mogłam się przemóc aby ją kupić, ale Twoja recenzja ostatecznie mnie przekonała żeby wypróbować jej :) Bardzo podoba mi się Twój blog, ciekawie opisujesz wszystko, więc dodaje do obserwowanych i na pewno będę odwiedzać jak tylko pojawi się coś nowego, pozdrawiam :*

    http://i-love-it-glamour.blogspot.com/ i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam maskę z granatem i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. maski nie miałam, ale wypróbuje na pewno :) słyszałam o niej i pozytywne i negatywne opinie, mam nadzieję, że ja się nie zawiodę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...