niedziela, 22 kwietnia 2012

o szamponach słów kilka

Cześć dziewczyny! :)
Pogoda znów dopisuje i znów pragnę wybrać się na spacer, trzeba korzystać póki można :)
A dziś przybywam do Was z recenzją odżywki do włosów przetłuszczających się firmy Nivea.

Plusy:
+ nie plącze włosów
+ zapach - cytrusowy i orzeźwiający
+ dobrze myje włosy
+ dobrze się pieni
+ cena - ja zapłaciłam 8,99 za 400ml
+ dobrze dostępny

Minusy:
- mało wydajny starczył mi tylko na 2,5 tyg codziennego stosowania
- nie zmniejszył przetłuszczania się włosów

Być  może kupię go jeszcze kiedyś, spodobał mi się w nim zapach i uczucie orzeźwienia jakie daje :)



A obecnie testuję : 



Miałyście do czynienia z którymś z szamponów? :)
Jaki jest Wasz ulubiony? :)

12 komentarzy:

  1. Ja z Schaumy stosowałam wiele szamponów, i byłam po z ich stosowania zadowolona, jednak teraz
    używam L'oreal Elseve Szampon Cement Ceramidy ponieważ ma jakieś właściwości odbudowujące, więc zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie znam zadneo z nich, jednak na mnie Schauma sie nie sprawdza. z drogeryjnych lubie Dove i Glisskur.

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam na kosemtyczny konkurs u mnie; http://hooope-dieslast.blogspot.co.uk/2012/04/outfit-konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  4. ja teraz używam Syoss, ślicznie pachnie i włosy są po nim takie sypkie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam jeszcze szamponu z tej firmy, ale być może kiedyś się skuszę:)

      Usuń
  5. nie nie miałam ale moze skuszę się na ten Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  6. miałam oby dwa, osobiście nie uważam że szału nie ma ;).
    zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkie kosmetyki nivea bardzo dobrze mi sluza, ale schaumy dawno nie mialam w rekach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. 2,5 tygodnia fakt mało, ja nie miałam żadnego z tych szamponów. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. wiesz nivea ma świetne odżywki...ja byłam zadowolona-polecam
    ale niestety nie używałam szamponów tych firm..:)ale dobrze wiedzieć jak u Ciebie się sprawdziły:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz, jest mi bardzo miło, że zechciałaś/eś odwiedzić mojego bloga :) Na zadane pytanie odpowiadam pod postem. Pozdrawiam!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...